GROUPE CHAMPLAIN INC.
Notice
The information below is in French only.
Information générale
Coordonnées
7150, rue Marie-Victorin
Montréal (Québec) H1G 2J5
Les services sont offerts en français.
Téléphone
Principal
- Numéro général : 514 324-2044
Plaintes
- commissaireauxplaintes.cemtl@ssss.gouv.qc.ca : 514 252-3510
Horaire
Heures d'ouverture |
8 h à 16 h |
Heures d'ouverture |
8 h à 16 h |
03 mai 2025
Fermé
04 mai 2025
Fermé
Heures d'ouverture |
8 h à 16 h |
Heures d'ouverture |
8 h à 16 h |
Heures d'ouverture |
8 h à 16 h |
Quelques services offerts
- Accompagnement - Démarches pour porter plainte
- Hébergement
Accessibilité
Fauteuils roulants : Oui
Ascenseur : Oui
Escalier : Non
Service sur référence seulement : Oui — Communiquer avec les services sociaux du CSSS de votre territoire.
Stationnement payant : Oui
Transport en commun : Oui — Station Henri-Bourassa ou Langelier, autobus 33 ou 69
Coût pour services : Non
Animal accepté : Non
Last update:
Updating of resources is conducted by health and social services network staff.
Please note that information may be changed without prior notice. To avoid travelling for nothing, call before going.
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To know more about steps for filing complaints, see The health and social services network complaint examination system page. Please note that this process may differ depending on the location targeted by the complaint, particularly for private medical clinics. The complaints and service quality commissioner in your area will be able to guide you to the proper authority.