Répertoire des ressources en santé et services sociaux

BUREAU DE SERVICES QUÉBEC DE LÉVIS
DIRECTION GÉNÉRALE DE SERVICES QUÉBEC DES RÉGIONS DE LA CAPITALE-NATIONALE ET DE LA CHAUDIÈRE-APPALACHES

Notice

The information below is in French only.

Information générale

Coordonnées

1205, boulevard Guillaume-Couture, bureau 300
Lévis (Québec)  G6W 0K9

Comment s'y rendre  This hyperlink will open in a new window.

Site Web This hyperlink will open in a new window.

Les services sont offerts en français et en anglais.

Téléphone

Principal

Ligne sans frais

Horaire

29 avril 2025

Heures d'ouverture

8 h 30 à 12 h
13 h à 16 h 30

30 avril 2025

Heures d'ouverture

10 h à 12 h
13 h à 16 h 30

01 mai 2025

Heures d'ouverture

8 h 30 à 12 h
13 h à 16 h 30

02 mai 2025

Heures d'ouverture

8 h 30 à 12 h
13 h à 16 h 30

03 mai 2025

Fermé

04 mai 2025

Fermé

05 mai 2025

Heures d'ouverture

8 h 30 à 12 h
13 h à 16 h 30

Quelques services offerts

  • Accompagnement
  • Adaptation sociale
  • Aide à la recherche d'emploi
  • Placement (employabilité)
  • Réadaptation

Renseignements importants

HORAIRE - Tenir compte que la ressource est fermée de 12 h à 13 h et l'heure d'ouverture des mercredis est à partir de 10 h.

Accessibilité

Fauteuils roulants : Oui

Ascenseur : Oui

Escalier : Oui — 36 marches.

Service sur référence seulement : Non

Stationnement payant : Oui

Transport en commun : Oui — Société de transport de Lévis

Coût pour services : Non

Animal accepté : Non

Last update:
Updating of resources is conducted by health and social services network staff.

Please note that information may be changed without prior notice. To avoid travelling for nothing, call before going.

Part of the information on this page is in French only.

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To know more about steps for filing complaints, see The health and social services network complaint examination system This hyperlink will open in a new window. page. Please note that this process may differ depending on the location targeted by the complaint, particularly for private medical clinics. The complaints and service quality commissioner in your area will be able to guide you to the proper authority.