HAVRE-JEUNESSE
Notice
The information below is in French only.
Information générale
Coordonnées
4360, boulevard LaSalle
Montréal (Québec) H4G 2A8
Les services sont offerts en français et en anglais.
Téléphone
Principal
- Numéro général : 514 769-5050
Plaintes
- commissaireauxplaintes.ccsmtl@ssss.gouv.qc.ca : 514 593-3600
Horaire
Cette ressource offre des services à toute heure du jour ou de la nuit, tous les jours de l'année.
La prise de rendez-vous téléphonique est disponible à toute heure du jour ou de la nuit, tous les jours de l'année.
Précisions sur l'horaire
- Heures administratives 8 h 00 à 16 h 00.
- AVEC rendez-vous de 9 h 00 à 15 h 00.
Quelques services offerts
- Adaptation sociale
Accessibilité
Fauteuils roulants : Non
Ascenseur : Non
Escalier : Non
Service sur référence seulement : Non
Stationnement : Non
Transport en commun : Oui — Station de l'Église, autobus 37
Coût pour services : Non
Animal accepté : Non
Last update:
Updating of resources is conducted by health and social services network staff.
Please note that information may be changed without prior notice. To avoid travelling for nothing, call before going.
Part of the information on this page is in French only.
You can help improve the quality of this directory by contacting us. Report errors in this page.
To know more about steps for filing complaints, see The health and social services network complaint examination system page. Please note that this process may differ depending on the location targeted by the complaint, particularly for private medical clinics. The complaints and service quality commissioner in your area will be able to guide you to the proper authority.