You are here:

Home > The Health-Care System in brief > CISSS and CIUSSS > CISSS DE LANAUDIÈRE

CISSS DE LANAUDIÈRE

Contact information

260, rue Lavaltrie Sud
Joliette QC  J6E 5X7

Telephone
General : 450 759‑1157
Toll free line
1 800 668‑9229
Complaint
Ligne principale : 450 759‑5333 ext. 2133
Ligne sans frais : 1 800 229‑1152 ext. 2133
Télécopieur : 450 756‑0598

Website
http://www.cisss-lanaudiere.gouv.qc.ca This link opens a new window.
https://www.facebook.com/CISSSdeLanaudiere This link opens a new window.

Accessibility

Services are available in French and in English.

Access ramp: No

Elevator: Yes

Stairs: No

Public transport: Yes

Parking: Yes — Gratuit

Other: Salle d'attente

General information

Schedule

Regular opening hours
Day Hours With appointment Without appointment
Monday AM 08:30 - 12:00    
Monday PM 13:00 - 16:30    
Tuesday AM 08:30 - 12:00    
Tuesday PM 13:00 - 16:30    
Wednesday AM 08:30 - 12:00    
Wednesday PM 13:00 - 16:30    
Thursday AM 08:30 - 12:00    
Thursday PM 13:00 - 16:30    
Friday AM 08:30 - 12:00    
Friday PM 13:00 - 16:30    

Important information

L'information donnée dans cette fiche concerne le siège social seulement. Pour connaître les coordonnées des installations du CISSS de Lanaudière et les services qu'on y offre, la population est invitée à faire une recherche dans le Portail santé mieux-être du gouvernement du Québec (http://sante.gouv.qc.ca/repertoire-ressources/). Sous l'onglet « Trouver une ressource », sélectionner « Autres ressources » et faire une recherche par type de ressource ou par nom. Vous pouvez également consulter le site Web « www.cisss-lanaudiere.gouv.qc.ca ».

Last updated: June 19, 2018 10:21 AM
Updating of resources is conducted by health and social services network staff.

Please note that information may be changed without prior notice. To avoid travelling for nothing, call before going.

Part of the information on this page is in French only.

You can help improve the quality of this directory by contacting us. Report errors in this data file.

To know more about steps for filing complaints, see the Health and Social Services Network Complaints Procedure page.