CENTRE INTÉGRÉ UNIVERSITAIRE DE SANTÉ ET DE SERVICES SOCIAUX DE LA MAURICIE-ET-DU-CENTRE-DU-QUÉBEC
Notice
The information below is in French only.
Information générale
Coordonnées
858, terrasse Turcotte
Trois-Rivières (Québec) G9A 5C5
Les services sont offerts en français et en anglais.
Téléphone
Principal
- Numéro général : 819 375-3111
Plaintes
- Numéro général : 1 888 693-3606
- Lucie Lafrenière : 819 233-2111, poste 18302
Horaire
Heures d'ouverture |
8 h 30 à 16 h 30 |
Heures d'ouverture |
8 h 30 à 16 h 30 |
23 novembre 2024
Fermé
24 novembre 2024
Fermé
Heures d'ouverture |
8 h 30 à 16 h 30 |
Heures d'ouverture |
8 h 30 à 16 h 30 |
Heures d'ouverture |
8 h 30 à 16 h 30 |
Quelques services offerts
- Accompagnement - Démarches pour porter plainte
Accessibilité
Fauteuils roulants : Non
Ascenseur : Non
Escalier : Oui — 4 marches
Service sur référence seulement : Non
Stationnement payant : Oui — $; Vignette pour employés
Transport en commun : Oui — $; Autobus de ville
Coût pour services : Non
Animal accepté : Non
Last update:
Updating of resources is conducted by health and social services network staff.
Please note that information may be changed without prior notice. To avoid travelling for nothing, call before going.
Part of the information on this page is in French only.
You can help improve the quality of this directory by contacting us. Report errors in this page.
To know more about steps for filing complaints, see The health and social services network complaint examination system page. Please note that this process may differ depending on the location targeted by the complaint, particularly for private medical clinics. The complaints and service quality commissioner in your area will be able to guide you to the proper authority.